مشکل ما در فروش و کمپین های در حال اجرا چی هست ؟
چرا فروش های من ، اقدامات اولیه من، برای فروش کالا یا خدمات با مشکل رو برو میشه ؟

اشتباه زیادی توی قیمت گذاری داری ، مثلا هرکسی میاد بهت مراجعه میکنه قیمت های یکسان از محصول ها رو بیان میکنی .
چرا گلس هات همش یه قیمته ؟
نباید اینجوری باشه !

ی تحقیق در مورد قیمت گذاری آدامس توی سوپر مارکت بگم بهتون .
این دوتا آدامس طعمشون فقط با هم فرق داشت و تقریبا طراحی و ظاهر اونا با هم یکی بود . به لحاظ برندی و قیمت خریدش یکی بود ، شرکت قیمت فروشش رو تغیر داد و برای هر کدوم دوتا ظرح یکسان قرار داد اما در نهایت مشتری برای خرید بین دوتا گزینه از یک شرکت تصمیم می‌گرفت.
این که تعداد زیادی انتخاب برای مشتری درست کنی ؛ ضعف فروش تو رو بیشتر میکنه !!
چرا ؟
مشتری رو بردی توی یک کویر گرم و سوزان بنام انتخاب های پر تعداد و تنها ول کردی ، این اشتباه هست باید برای مشتری بعد از تشخیص مناسب و ارائه در خور فقط دوتا گزینه بگذاری تا از بین اون دوتا یکی رو انتخاب کنه .
هنر یک فروشنده این نیست که بیاد و تعداد زیادی جنس ، کالا یا خدمات روی میز بگذاره باید در لحضه تشخیص مناسب و مفید پیشنهاد بده و در نهایت اون معامله رو با دوتا گزینه تموم کنه .

برای دریافت فایل های آموزشی رایگان فقط کافیه ایمیل خودتون رو اینجا وارد کنید و جهت ارتباط مستیم با شماره 09215880327 بخش آموزش در ارتباط باشید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *