امروزه بازاریابی دیجیتال پیچیدهتر از همیشه شده است و با وجود کانالهای متعدد، نقاط تماس متنوع و رفتارهای متفاوت مشتریان، تعیین اینکه کدام اقدامات بازاریابی واقعاً موجب تبدیل میشوند، دشوار است. نسبتدهی بازاریابی به کسبوکارها کمک میکند تا بفهمند کدام کمپینها و استراتژیها تاثیرگذار هستند و کدام یک هزینهبر و بیهوده. بدون استفاده از این ابزار، شما تنها حدس میزنید اما با آن میتوانید بودجه و زمان خود را بهینه کنید، روند خرید مشتری را به دقت تحلیل کنید و بازدهی سرمایهگذاری (ROI) بازاریابی خود را افزایش دهید. به این ترتیب میتوانید کسبوکار خود را به سطح بالاتری برده و فروش، تعامل و آگاهی برند را بهبود بخشید.


بدون دیدگاه