من سجاد صفائی هستم ، خالق برند گوشی چی و مدیر برگزاری برنامه های آموزش جامع موبایل ، بیزنس مستر و دارای مدرک اورانیوم کسب و کار در ایران و از شما سوال دارم :

اگر یک روز همه چیز رو از دست بدین و بخواهید از صفر مطلق شروع کنید ، چه ارزشی برای ارائه دارید ؟

ایا این توانمندی رو دارید که بعد از یک سال یا دو سال به همون جای که میخواهید برسید ؟

در بازار اگر قدرت بگیری و تخصصی بدست بیاری از اون استفاده کنی ، حتی اگر صفر مطلقم  بشی اسمشون کار میکنه و ان چنان قدرتی داره که به راحتی می‌خرنشون .

این جمله و خاطره رو از دوستم امین براتون میگم : برای زمانی هست که مدیر فنی ما (امین) توی یکی از شرکت های فروش موبایل مسئول تبلیغات بوده ،

جمله این هست تا وقت داری اعتبار بخر .

ی زمانی حاجی بازاری بود و توی بازار موبایل کار میکرد ، مدام به جون های تازه کار همین رو می‌گفت ، جوان تا وقت داری اعتبار بخر.
این رو کسایی میفهمن که روز های سخت بازار و تلاطم اون رو تجربه کردن ، زمانی که دیگه پول تاثیر نداره و اعتبار یا حرف هست که گره کسب و کارت رو باز میکنه این همون زمانی هست که یا بن بست تجربه میکنی یا تحول کسب و کارت رو ( تحول ، تغیر با بار مثبت ).

برای همین هست که باید از تجربه آدم موفق بیشتر استقاده کنید تا آسیب کمتری به کسب و کار ما وارد شود برای همین نیاز به مربی های کسب و کار داریم .

در صنعت باشید یا بازار آزاد یا کارمند یک شرکت خصوصی هیچ تفاوتی ندارد شما ها باید برای خود امنیت فکری و اعتباری ایجاد کنید .

با دیدن کلمه امنیت اشتباه برداشت نکنید ، رویا ها ، بلند پروازی های که در ذهن دارید برای شما لازم و برای کسب و کارتان نیروی محرکه هستن اما منظور ما این هست که به سمت مسیری و هدفی معین حرکت کنید در تاریکی پرواز نکنید .

شما در رالی کسب و کار های قرار گرفته اید و باید حرفه ای رانندگی کنید .

” این رالی یک قهرمان داره و اون تویی ، به خودت باور داشته باش “

قدرت برند شخصی خودت رو درک کن و برند شخصی خودت رو بساز .

چکار کنیم برای ما صف بکشن ؟

اگر در مورد کمپین فروش سوالی داری من میتونم به شما کمک کنم ، شما همیشه میتونید از طریق فضای مجازی یا از طریق تماس با شماره 09215880327 بخش آموزش در ارتباط باشید .​

جهت رزرو و دریافت وقت مشاوره اینجا کلیک کنید. 

گرداورنده مطالب : امین مرعشی مدیر فنی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *