لطفا توجه کنید !
اگر توجه نکنید اتفاق های مخرب اما نا محسوسی براتون میوفته .

توی کسب و کارتون روزی 5 میلیون یا 10 میلیون درآمد کسب میکنید و شما میخواهید مجموعه رو گسترش بدین . چکار میکنید ؟؟
میگن خدا رو شکر درآمد خوبه برجی 150 میلیون یا 300 ، 400 میلیون درآمد دارم ، دو تا پرسنل اضاف کنم این تبلیغ بگذارم این کار انجام بدم برای گسترش برنامه و کارا ، این هزینه ها رو انجام بدم ، این صندلی بخرم ، این دکور و خیلی اتفاق های دیگه و در آخر وقتی که نگاه می کنیم ، به مرور زمان ، چک میکینم میبینیم هیچی ته جیبمون نیست ، با این که اوضاع کسب و کارتون هم خوب بود . درآمد خوب بود اما اتفاقی براتون نیفتاده ولی واقعیتش اینه که همه روزا شما درآمدت 5 میلیونی ، 10 میلیونی ،20 میلیونی نیست که !
خیلی روز ها هم هست که اصلا مشتری وجود نداره ، خیلی روز ها هست ، هزینه هایی براتون به وجود میاد که جز درآمد های اون روز اصلا نمیتونی جاش بدی یا این که خیلی وقتا اتفاق میفته که درآمد خیلی کمتر هست اما شما هیمشه عادت دارین طبق دستاورد بالاتون درآمد ماهیانه تون رو حساب میکنین .
گاها اتفاق میفته که وقتی یک موقعیتی شما دست پیدا میکنید اون موفقیت رو از آن خودتون ، متعلق به پشتکار های که داشتین ، یادگیری های که داشتین ، ذکاوتی که داشتین ، هوشی که داشتین میدونید اما اگر اتفاق بدی تو کسب و کارتون بیوفته ؛ تقصیر بازار هست که بی جونه !؟؟؟؟؟
قدرت خرید مردم اومده پایین ، یا این که میگید دلار تو بازار خیلی نوسان داره ، اداراه مالیات یا اجاره ها خیلی سنگین شده و موارد این چنینی ، اگر که یک غذای خوبی شما درست میکنین و رستورانتون رو پا بر جا میکنین موقعی رستورانتون نتایج خوبی میگیره مردم برای غذای شما صف میکشن از توانمندی و هنرمندی شما بوده اما اگر نتیجه ای نگیرین میگین که مردم قدر غذای خوب رو نمیدونن ، باید غذای آشغال بدی مردم بخورن ، این موقع ها توجیه ساده چی هست ؟؟
همینه !!!!!!!!!!
که بیای دلیل بیاری یا بهانه بیاری بگی که آقا همه چی تقصیر دیگرون بوده چون این حس خوبی به آدم میده و ریسک مستقیمی روی زندگی ما و شکست های ما نداره بخاطر همین هست که اگر توجه بکنید به این مواردی که من بهتون میگم توجه نکنید و این چنین خودتون رو قانع بکنید ، فاجعه های برزگی در کمین شما هست ، فاجعه های که به صورت نامحسوس خرد خرد داره براتون اتفاق میفته اما خودتون منتوجهش نیستین و پس از مدتی نگاه میکنید ورشکستگی و اتفاق های دیگه براتون اتفاق افتاده که فکر میکردین درآمدتون زیاد شده اما طبق همون تفکر رفتین و کلی هزینه کردید.
فکر میکردین خودتون آدم توانمندی هستین ، استعداد عجیب و غریبی دارین اما اتفاق های بازار به خاطر شرایط فعلی بازار هست و بازار بدی که داخل جامعه به وجود اومده و این ها رو در کنار همدیگه که قرار میدی متوجه میشید که فرق یه مدیر توانمند با یک مدیر که واقعا توانمندی نداره در چیه !!!!!!!!!!!​

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *