روزانه بیش از ۱۸۰ میلیارد ایمیل، در سراسر جهان ارسال می‌شوند. تعداد بسیارکمی از این ایمیل‌ها باز می‌شوند. تعداد بسیار کمتری به‌صورت کامل خوانده می‌شوند و تعداد بسیار کمتری، درنهایت به «یک رفتار» یا «تغییر یک رفتار» در دریافت‌کننده منجر می‌شوند.

تغییر رفتار می‌تواند ترک یک عادت نادرست، شکل‌گیری یک عادت درست، تغییر میزان اعتماد به یک برند، رها کردن استفاده از یک محصول، شروع به استفاده از یک محصول یا برند جدید یا هر تغییر رفتاری دیگری باشد. چک لیست ایمیل مارکتینگ از ابتدا به شما برای ایمیل مارکتینگ موفق کمک می‌کند و باعث می شود مسیر شما هموار تر شود.

در میان ابزارهای مختلفی که در یک کمپین تبلیغاتی مورداستفاده قرار می‌گیرند، می‌توان ایمیل مارکتینگ را یکی از ارزان‌ ترین و البته موثرترین ابزارهای تبلیغاتی دانست. شاید همین ارزان بودن نسبی ایمیل مارکتینگ باعث شده است که کمتر به جزییات فنی و یا افزایش اثربخشی آن توجه شود. هزینه‌ی نسبتاً پایین ارسال ایمیل،‌ باعث شد که صاحبان انواع کسب‌وکارها، این ابزار را به‌عنوان «تیری در تاریکی» بپذیرند و از خروجی بسیارکم این حرکت تبلیغاتی هم راضی باشند.

چک لیست ایمیل مارکتینگ

نام(Required)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *