اینترنت یکی از بهترین ابزار های بازاریابی برای کسب‌وکارها در دوران پررقابت و عصر آگاهی مشتریانِ امروز است و بازاریابی اینترنتی تنها رسانه‌ای است که همیشه می‌ماند و هیچ وقت حذف نمیشود ، تراکت‌ها و تبلیغات مکتوب از بین می‌رود و تاریخ مصرف کمی دارند، بیلبوردها و تبلیغات محیطی از اکران خارج می‌شوند، تبلیغات تلویزیونی فراموش می‌شود، اما فعالیت‌هایی که در بازاریابی اینترنتی می‌کنید ، هر زمان که مشتری به آن نیاز پیدا کند در دسترس است.

بازاریابی اینترنتی شامل مجموعه قدرتمندی از: ترافیک وب‌سایت، نرخ تبدیل مخاطب به مشتری (Conversion Rate)، تعداد اشتراک‌ها (Subscriptions) و تعداد صفحات بازدید شده مثال‌هایی از سنجش بازگشت سرمایه (ROI) در بازاریابی اینترنتی هستند که با توجه به اهداف کمپین‌های بازاریابی اینترنتی در نظر گرفته می‌شود. چک لیست دیجیتال مارکتینگ به شما برای برنامه‌ریزی کمک می‌کند تا برنامه بازاریابی اینترنتی خود را از ابتدای راه شکل دهید و مسیر راحتتری را طی کنید.

نام(Required)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *