چک لیست برندسازی مجدد در زمینه بازسازی برند ، به کمک شما می آید. تغییر نگرش در طراحی خدمات و محصولات جدید ، اساسنامه هویت بصری برند، نحوه تعامل با مشتریان و ارتباطات با آنان و بسیاری از موارد دیگر از پایه‌های بنیادین بازسازی برند می‌باشد. بازسازی برند (Rebranding) متفاوت از بازسازی لوگو (Logo Redesigning) است. برخی از مدیران گمان می‌کنند اگر رنگ‌سازمانی یا لوگوی‌شان را عوض کنند برندسازی مجدد انجام‌شده است.

اگر برندینگ را به‌صورت چرخه نبینیم، کسب و کار ما دیر یا زود از گردونه رقابت حذف خواهد شد. بازسازی برند یک چرخه است که از تحقیقات، الگوبرداری و بررسی روند بازار شروع می‌شود و پس از تدوین استراتژی، به ایجاد و توسعه هویت بصری و پیاده‌سازی استراتژی می‌رسد و پس از معرفی به بازار باید مدیریت شود و سپس دوباره به تحقیقات بازمی‌گردد تا مالکان و مدیران برند مطمئن شوند که می‌توانند در بازار باقی بمانند و موفق شوند. اگر می‌خواهید برندسازی مجدد داشته‌ باشید و یا برند سازمان را نوسازی دهید می‌توانید از چک لیست برندسازی مجدد زیر استفاده‌ کنید.

 

نام(Required)

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *