چک لیست برندینگ برای آغاز پروسه برندسازی در کسب و کار‌ها می‌تواند در کاهش زمان و هزینه پروژه ، به شما کمک کند. امروزه همه به تأثیر برند سازی در کسب‌وکار خود رسیده‌اند؛ بنابراین فکر نکنید اگر شما به دنبال مزیت رقابتی در بازار هستید و می‌خواهید برند سازی را شروع کنید، از دیگران جلوتر هستید! تا اینجای کار همه همین فکر رادارند و شما فرقی با بقیه ندارید! فرق شما با بقیه افراد در پاسخ به این سؤال است: چگونه برند سازی را شروع کنیم؟

واقعیت این است که اغلب افراد، نقطه شروع برند سازی را نمی‌دانند. در فضای وب هم این‌قدر مقالات و محتوای درهم‌وبرهم و گیج کننده وجود دارد که بجای آنکه ذهنیت ما را جهت دهد، بیشتر باعث سردرگمی ما می‌شود.

فرقی نمی‌کند در حال ساخت برند جدید باشید یا بهبود برند موجود، درهرصورت باید از اول تعیین کنید که وقتی مشتریان نام شمارا می‌شنوند، چه افکاری در ذهنشان نقش می‌بندد. زمانی که به تصورات و برداشت کنونی افراد از هویت خود پی ببرید، اطلاعات لازم را برای تعیین دارایی‌های برند که اکنون می‌توانید روی آن‌ها حساب کنید، به‌ دست آورده‌اید. با داشتن آگاهی برداشت افراد از برند خود می‌توانید سوءتفاهم‌ها را برطرف کنید و به تصویر برند مطلوب برسید.

برای ساخت برند جدید اگر برنامه ندارید، اگر کسب‌وکاری را شروع کرده اید و یا کالای جدیدی را معرفی می‌کنید، چک لیست برندینگ از ابتدا به شما برای برنامه‌ریزی کمک می‌کند تا هویت، تصویر، و راهبرد برند خود را دقیقاً از ابتدای راه شکل دهید.

 

نام(Required)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *