چک لیست تقویم تولید محتوا چیست؟ و چه کاربردی دارد؟ بازاریابی محتوا به معنای ایجاد و به اشتراکگذاری محتوای باارزش رایگان، جهت جذب و تبدیل بازدیدکننده به خریدار و همچنین تبدیل خریدار به یک مشتری همیشگی است. نوع محتوایی که تولید میکنید و به اشتراک میگذارید مستقیماً به نوع کالا و یا خدماتی که میفروشید بستگی دارد، به عبارت دیگر شما به افراد آموزش میدهید بدین صورت آنها شمارا میشناسند و به کسب و کار شما اعتماد میکنند و از شما خرید می کنند.
تقویم محتوا یا سند برنامهریزی برای تولید و انتشار محتوا یک برنامهی انتشار روزانه، هفتگی یا ماهانه است که از قبل مشخص میکند که شما برای انتشار یک محتوا چه کارهایی باید انجام دهید.این سند میتواند میان تیم محتوا به اشتراک گذاشته شود و با داشتن جزییات شفاف تقسیم کار را آسان کند و در نهایت تیم محتوا از کار تیمی لذت ببرند.
بدون دیدگاه