چک لیست تقویم تولید محتوا چیست؟ و چه کاربردی دارد؟ بازاریابی محتوا به معنای ایجاد و به اشتراک‌گذاری محتوای باارزش رایگان، جهت جذب و تبدیل بازدیدکننده به خریدار و همچنین تبدیل خریدار به یک مشتری همیشگی است. نوع محتوایی که تولید میکنید و به اشتراک می‌گذارید مستقیماً به نوع کالا و یا خدماتی که می‌فروشید بستگی دارد، به‌ عبارت‌ دیگر شما به افراد آموزش می‌دهید بدین‌ صورت آنها شمارا می‌شناسند و به کسب‌ و کار شما اعتماد می‌کنند و از شما خرید می کنند.

داشتن تقویم محتوا مخصوص برندهای بزرگ نیست. تقویم محتوا ابزاری باارزش برای هر بازاریابی است که از محتوا برای رونق و رشد کسب‌و‌کار استفاده می‌کند.به نظر شما برای کسب موفقیت چه چیزی واجب‌تر از برنامه‌ریزی؟ تقویم محتوا یک برنامه‌ی زمانی برای تهیه و انتشار محتوا است که از نان شب برای بازاریابی واجب‌تر است.

تقویم محتوا یا سند برنامه‌ریزی برای تولید و انتشار محتوا یک برنامه‌ی انتشار روزانه، هفتگی یا ماهانه است که از قبل مشخص می‌کند که شما برای انتشار یک محتوا چه کارهایی باید انجام دهید.این سند می‌تواند میان تیم محتوا به اشتراک گذاشته شود و با داشتن جزییات شفاف تقسیم کار را آسان کند و در نهایت تیم محتوا از کار تیمی لذت ببرند.

 

نام(Required)

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *