کارگاه چراغ خاموش سجاد صفایی

کارگاه چراغ خاموش ؛ میانبر رشد مدیران و مشاغل

کارگاه چراغ خاموش ؛ میانبر رشد مدیران و مشاغل

فرقی نمی‌کند که صاحب یک کسب و کار نوپای محلی باشید یا مجموعه‌تان بزرگ و نام آور باشد آنچه که اهمیت دارد شناختن نقاط ضعف و فراگیری تکنیک‌ها و متد جدید فروش و مدیریت است. اگر از آن دست افرادی هستید که به سیستم مدیریت و فروش سنتی اعتقاد دارند خبر بدی برای شما داریم و آن هم این است که در آینده‌ای نه چندان دور شما و کسب و کارتان به ورطه شکست خواهید رسید.

چراغ خاموش ماه عسل سال‌ها مطالعه و تجربه میدانی سجاد صفایی و دیگر مدیران ارشد کسب و کار است که به شما کمک می‌کند تا در دنیای پر از رقابت امروز در موج اول و در کنار کسب و کارهای برتر قرار بگیرید. لازمه این امر کسب دانش کافی و ارزشمند در زمینه‌های مختلف از جمله مدیریت منابع انسانی، ارتباط با مشتریان، حضور در پلتفرم های آنلاین، مدیریت فروش و بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ است. آنچه که در دوره چراغ خاموش می‌آموزید باعث می‌شود تا در مدت زمانی کوتاه شاهد رشد بسیار زیادی در کسب و کارتان باشید.

رمز و راز رشد یک کسب و کار در دنیای پر از رقابت امروز چگونه است؟ در طول سال‌ها تجربه در زمینه مشاوره به کسب و کارهای مختلف در حوزه‌های متنوع به این نتیجه رسیدیم که دغدغه‌ها و مشکلات پررنگ بیش از ۹۰ درصد کسب و کارها کاملاً مشترک می‌باشد. مواردی مثل کمبود فروش، عدم توجه به برندسازی و نداشتن یک هویت و ساختار سازمانی، از جمله مشکلاتی است که باعث شده تا بسیاری از کسب و کارها به ورطه شکست و نابودی کشیده شوند. ما در دوره‌های چراغ خاموش ماحصل سال‌ها تحصیل و تدریس خود را در قالب کارگاه‌های عملی در اختیار شما قرار می‌دهیم.

به جرات می‌توان گفت اگر آنچه را که در کارگاه‌های چراغ خاموش می‌آموزید به خاطر سپرده و در کسب و کارتان اجرا کنید، در مدت زمانی کوتاه متوجه اثرات بسیار مثبت آن در مجموعه خواهید شد. البته اگر به دنبال یک فرمول معجزه آسا، مثل «موفقیت در ۱۰ روز» و «صد برابر شدن درآمد در ۲۵ ساعت هستید» باید بگوییم که متاسفانه این اتفاق هرگز یک شبه رخ نمی‌دهد و ما نیز در دوره‌های ارزشمند چراغ خاموش به دنبال ارائه چنین محتواهای کم ارزشی نیستیم.

کارگاه چراغ خاموش

آنچه که در چراغ خاموش، سجاد صفایی به شما آموزش می‌دهد دانش ارزشمند و حاصل تجربیات چندین ساله او و دیگر اساتید کسب و کار است که برای رسیدن به نتیجه باید جز به جز آن را در کسب و کارتان به کار ببندید و آن را با چاشنی صبر و ممارصت تلفیق کنید. 

کارگاه چراغ خاموش

چرا مدیران باید در چراغ خاموش شرکت کند؟

چرا مدیران باید در چراغ خاموش شرکت کند؟

مدیران موفق به ابزارهای ارزشمندی مثل ارتباط خوب، توانایی همدلی، شخصیت کاریزماتیک و اعتماد به نفس و مسئولیت پذیری مجهز هستند. به نظر شما برای به دست آوردن هر یک از این ابزارها چقدر باید وقت بگذارید و چند کتاب مطالعه کنید؟ برای داشتن یک کسب و کار موفق در وهله اول باید خودتان به یک مدیر موفق تبدیل شوید و آنچه که در چراغ خاموش می‌آموزید شما را در همین مسیر قرار می‌دهد. ما در دوره‌های چراغ خاموش به شما یاد می‌دهیم که چگونه به یک مدیر موفق و سطح بالا تبدیل شوید تا بتوانید کسب و کار و کارمندان خود را نیز رشد دهید.

سجاد صفایی در کارگاه‌های چراغ خاموش با تاکید بر متدهای جدید برای افزایش فروش، بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ به شما کمک می‌کند تا پرسونای مخاطب کسب و کارتان را تحلیل کرده و در ادامه بر اساس آن قدم‌هایی مثل برندسازی و ارزش گذاری محصول را انجام دهید.

تا کنون بیش از 500 مدیر، توانسته‌اند به کمک چراغ خاموش در مسیر بهره‌وری قرار گیرند.

تا کنون بیش از 500 مدیر، توانسته‌اند به کمک چراغ خاموش در مسیر بهره‌وری قرار گیرند.

دوره چراغ خاموش برای چه کسانی مناسب است؟

دوره چراغ خاموش برای چه کسانی مناسب است؟

      مدیران عامل شرکت ها

      مدیران توسعه کسب و کار

      معاونین و مدیران میانی شرکت ها

      کارشناسان مالی و منابع انسانی

      کارشناسان استراتژی

      مشاورین کسب و کار

      علاقمندان به حوزه توسعه و رشد کسب و کار

      و هرکسی که می‌خواهد در کار خود، پیشرفت کند.

در چراغ خاموش، منتظر شما هستیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *