مدرس و کوچ تخصصی کسب و کار ، بیزنس کوچ

COUNSELING

کوچینگ و مشـــاوره

در این بخش شما میتوانید به صورت خصوصی از خدمات کوچینگ و مشاوره سجاد صفایی در جهت برنامه ریزی عملیاتی و حل چالش سازمانتان در زمینه های عارضه یابی و باز آفرینی ، رشد و توسعه فردی،سازمانی و بازار با پر کردین فرم زیر استفاده کنید. 

نقش مربی در کسب و کار
آیا تا به حال در مسیر کسب و کارتان برای شما این اتفاق افتاده است که آرزو کنید ای کاش یک فرد با تجربه و آگاه در کنارتان وجود داشت و در پیشبرد اهدافتان به شما کمک میکرد؟
برای همه ما این تجربه وجود دارد که وقتی به مسیر گذشته کسب و کار خود نگاه میکنیم، روزهایی را به یاد می آوریم که ضررهای مالی بزرگ حتی در حد ورشکستگی داشته ایم؛ و همیشه با خودمان این زمزمه را داریم که اگر کسی وجود داشت که در آن برهه زمانی علم و تجربه خود را در اختیارمان قرار میداد، دچار اشتباهات بزرگ نمیشدیم. مربی کسب و کار دقیقا همان کسی است که هر کسب و کاری برای بقاء و پیشرفت به آن نیاز دارد.
چه کسب و کارهایی به مربی کسب و کار احتیاج دارند؟
  • کسب و کارهایی که در ابتدای شروع کارآفرینی خود هستند.
  • کسب و کارهایی که پیشرفت آن ها کند کند شده و اصلاحا درجا میزنند.
  • کسانی که میدانند چیزی در کسب و کار آن ها کم است( یا غلط اجرا میشود و یا چیزی هست که آنها از وجودش اطلاعی ندارند.) و به دنبال راه حل موضوع میگردند.
  • کسانی که آموزش های بیزنسی فراوان و باکیفیت دریافت کرده اند، اما نمی‌توانند از این علم در کسب و کارشان استفاده کنند.
  • کسب و کارهایی که رونق دارند ولی به دنبال توسعه و ساختن برند شخصی خود هستند.
  • بنابراین اگر صاحب کسب و کار هستید، چه کوچک و چه بزرگ، حتماً به یک مربی در کنار زمین بازی برای رقابت با حریفان خود نیاز دارید.
چگونه یک بیزنس کوچ به پیشرفت کسب و کار شما کمک میکند؟

یک مربی یا بیزنس کوچ به مراجعین خود که صاحبان کسب و کار هستند کمک میکند تا چشم انداز خود را ترسیم کنند و اهداف خود را با آن تطبیق دهند. این موضوع باعث میشود که یک مسیر ذهنی شفاف برای انجام اقدامات تجاری مفید و مناسب شکل بگیرد و در مسیر درستی حرکت انجام شود. و در ادامه با طراحی استراتژی های مختلف در مسیر پیشبرد اهداف اقدامات موثری صورت میگرد.

برای دریافت دو جلسه بیزنس کوچینگ با قیمت یک جلسه میتوانید ( اینجا کلیک کنید)  تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

خدمات کوچینگ به چه صورت ارائه میشود ؟
خدمات کوچینگ را میتوان به صورت گروه ی یا خصوصی به درخواست کننده ها ارائه داد. در صورتی که مراجعه کننده در خواست خدمات به صورت خصوصی داشته باشد ، بسته به نیاز مراجع ارائه خدمات میتواند در طی چند جلسه کوتاه و یا به صورت یک دوره طولانی مدت ( سه ماهه ، شش ماهه ، نه ماهه و یک ساله ) انجام شود.
 
برای ثبت درخواست مشاوره اینجا کلیک کنید . 
یک مربی کسب و کار چه کارهایی انجام نمیدهد؟
باید توجه داشت که نقش مربی کسب و کار با تراپیست و منتور به طور کلی متفاوت است. مربی کسب و کار هیچ چشم داشتی به مقام ریاست نداردو از شغل و هدف خود اطلاع کامل دارد و در مسائل اجرایی مربوط به کارخانه، تولیدی، دفتر و ... دخالتی ندارد. مربی کسب و کار راه حل ارائه نمیدهد بلکه به شما کمک میکندکه پتانسیل های فردی و سازمانی خود را کشف کنید و استراتژی های کاربردی برای بهره برداری از آنها تبیین و اجرا کنید.
انواع مختلف کوچینگ
  • کوچینگ کسب و کار( Business coachin )

  • کوچینگ اجرایی Executive coaching

  • کوچینگ عملکردی performance coacing

  • کوچینگ مهارت skills coaching

  • کوچینگ فردی personal coaching

مزایای وجود یک مربی در کسب و کار
  •  ایجاد انگیزه در تک تک افراد سازمان( مدیر و پرسنل)
  • ایجاد تعامل سازنده میان مدیر و پرسنل
  • کشف استعدادهای پنهان موجود در سازمان(مدیر و پرسنل)
  • توانمندسازی افراد و ایجاد حس مسئولیت پذیری آنها
  • توسعه کارمندان و بخش های مختلف سازمان
  • کشف نقاط قوت سازمان و کمک به توسعه آن ها
  • ایجاد حس اعتماد به نفس در مدیران و کارکنان
  • ترسیم آینده ای روشن از کسب و کار با استفاده از چشم انداز سازمان
  • آموزش علم مدیریت به مدیر برای تبدیل شدن به یک مدیر مدبر
نتایج به دست آمده از حضور بیزنس کوچ در کسب و کارها در دنیای واقعی
نتایج به دست آمده در دنیای واقعی به این صورت است که با حضور بیزینس کوچ، هدف گذاری شرکت ها تا حد 62.4% بهتر شده است و توانسته‌ اند تعادل بین زندگی و کار را 60.5% افزایش بدهند و استرس صاحبین کسب و کارها و کارمندان (به دلیل ترس از تعدیل نیرو در دوران رکود) 57.1% کاهش پیدا کرده است. همچنین آمارهای معتبری نشان دهنده رشد مالی شرکت ها بین 50 تا 700درصد از طریق خدمات کوچینگ می باشد.

برای ثبت درخواست مشاوره رایگان همین الان اقدام کنید .

حوزه هایی که بیزنس کوچ میتواند در آنها تاثیر گذار باشد
 توسعه و تثبیت برنامه ریزی استراتژیکی، مدیریت مالی، بازاریابی و تبلیغات، مدیریت جریان پول، صورت های مالی، برنامه های جبران خدمت کارمندان، استراتژی های ارزش گذاری
تفاوت بیزنس کوچ و مشاورتفاوت بیزنس کوچ و مشاور
COUNSELING

 کوچ کسب و کار

۱. جلسات خصوصی مشاوره وکوچینگ :
راه اندازی ، عارضه یابی ، حل چالش ، بازآفرینی و توسعه

۲. آموزش :

پرسنل ،مدیریت و رهبری ، همکاران ، مشتریان در زمینه توسعه فردی ، توسعه سازمان و توسعه بازار)

۳. فروش :

سیستم سازی ، طراحی کمپین ، آموزش اصول و روانشناسی فروش

۴. بازاریابی :

برنامه ریزی ، طراحی کمپین، تبلیغات ، تبلیغ نویسی

۵. برند سازی :

هویت بصری ،کلامی ،فلسفه وجودی ، شخصیت ، داستان ، ارزش ، وعده ، جایگاه ، نام و شعار

۶. استخدام ، نگهداشت ، اخراج منابع انسانی (تیم سازی/تبدیل هزینه به سرمایه )

۷. طراحی پلتفرم کسب و کار (بوم)

۸. طراحی محصول ارزشمند

۹. خلق ارزش و طراحی مزیت رقابتی

۱۰. توسعه سازمان :

سیستم سازی ، بهینه سازی ، اهرم سازی

۱۱. طراحی چشم انداز و استراتژی برتر

۱۲. مالی :

سود و زیان ،تحلی و بررسی،درامد و هزینه

۱۳. امکان حضور در دورهمی های مدیران موفق جهت شبکه سازی

۱۴. پیگیری دائمی وضعیت رشد کسب و کار و رسانه
۱۵. ⁠پشتیبانی سریع و همیشه در دسترس از طریق واتساپ و تماس

instagram

 پست و ریلز اینستاگرام :

1.ایده یابی محتوای روزانه ریلز یا پست اینستاگرام با جزئیات کامل مطلب و نحوه اجرا

۲. ⁠استوری اینستاگرام : داستان سرایی روزانه چالشی،تعاملی،کنجکاوکننده،احساسی،تعارضی ، کمپین و ...

۳. ⁠آموزش  : اطلاعات مورد نیاز مدیریت ، در مورد اینستاگرام در صورت نیاز

۴. ⁠تعامل ، تحلیل و بررسی بازخورد عملکرد رشد پیج

۵. ⁠طراحی تقویم محتوایی اینستاگرام

۶. ⁠سبک سازی و یونیک سازی پیج

۷. تصویربرداری و اجرای گام به گام محتوا

۸. ادیت محتوا با توجه به هویت برند

۹. دیالوگ نویسی براساس اصول کپی رایتینگ (اصول تبلیغ نویسی)

۱۰. گروه پشتیبانی محتوا ویژه کارفرما (واتساپ)

COUNSELING

۱. جلسات خصوصی مشاوره وکوچینگ :
راه اندازی ، عارضه یابی ، حل چالش ، بازآفرینی و توسعه

۲. آموزش :

پرسنل ،مدیریت و رهبری ، همکاران ، مشتریان در زمینه توسعه فردی ، توسعه سازمان و توسعه بازار)

۳. فروش :

سیستم سازی ، طراحی کمپین ، آموزش اصول و روانشناسی فروش

۴. بازاریابی :

برنامه ریزی ، طراحی کمپین، تبلیغات ، تبلیغ نویسی

۵. برند سازی :

هویت بصری ،کلامی ،فلسفه وجودی ، شخصیت ، داستان ، ارزش ، وعده ، جایگاه ، نام و شعار

۶. استخدام ، نگهداشت ، اخراج منابع انسانی (تیم سازی/تبدیل هزینه به سرمایه )

۷. طراحی پلتفرم کسب و کار (بوم)

۸. طراحی محصول ارزشمند

۹. خلق ارزش و طراحی مزیت رقابتی

۱۰. توسعه سازمان :

سیستم سازی ، بهینه سازی ، اهرم سازی

۱۱. طراحی چشم انداز و استراتژی برتر

۱۲. مالی :

سود و زیان ،تحلی و بررسی،درامد و هزینه

۱۳. امکان حضور در دورهمی های مدیران موفق جهت شبکه سازی

۱۴. پیگیری دائمی وضعیت رشد کسب و کار و رسانه
۱۵. ⁠پشتیبانی سریع و همیشه در دسترس از طریق واتساپ و تماس

instagram

 پست و ریلز اینستاگرام :

1.ایده یابی محتوای روزانه ریلز یا پست اینستاگرام با جزئیات کامل مطلب و نحوه اجرا

۲. ⁠استوری اینستاگرام : داستان سرایی روزانه چالشی،تعاملی،کنجکاوکننده،احساسی،تعارضی ، کمپین و ...

۳. ⁠آموزش  : اطلاعات مورد نیاز مدیریت ، در مورد اینستاگرام در صورت نیاز

۴. ⁠تعامل ، تحلیل و بررسی بازخورد عملکرد رشد پیج

۵. ⁠طراحی تقویم محتوایی اینستاگرام

۶. ⁠سبک سازی و یونیک سازی پیج

۷. تصویربرداری و اجرای گام به گام محتوا

۸. ادیت محتوا با توجه به هویت برند

۹. دیالوگ نویسی براساس اصول کپی رایتینگ (اصول تبلیغ نویسی)

۱۰. گروه پشتیبانی محتوا ویژه کارفرما (واتساپ)

کوچینگ ومشاوره

نام و نام خانوادگی(Required)