برای این که کسب و کارتان رشد کند و به یک غول در بازار خود تبدیل شوید، حاضرید چقدر هزینه کنید؟ اگر از هزینه‌ها چشم پوشی کنیم برای رسیدن به قله‌ای که پیش روی خود تصور می‌کنید چقدر باید زمان بگذارید و چند ساعت، چند ماه یا چند سال مطالعه و تمرین کنید؟ حال تصور کنید با شرکت در یک بیزینس کمپ یک روزه بتوانید بخش زیادی از این مسیر را طی کنید. این همان اتفاقی است که در بیزینس کمپ لوس آلاموس منتظر شماست!

کمپی که ما آن را برگزار کردیم و سجاد صفایی خود اولین کسی بود که از آن نتیجه گرفت. شاید بپرسید چگونه؟ ما تنها با اجرا کردن تکنیک‌هایی که در کمپ سری لس آلاموس گفته شد توانستیم در عرض ۲۰ روز، ۳۲ هزار فالوور فعال برای صفحه آکادمی سجاد صفایی جذب کنیم. اما جذب فالوور تنها بخشی از آن چیزی است که شما در بیزینس کمپ سری لس آلاموس می‌آموزید!

اگر احساس می‌کنید در کسب و کارتان به یک نقطه برای ایستادن فکر کردن و بازآفرینی مسیر پیش رو نیاز دارید، لس آلاموس همان جایی است که به دنبالش هستید.

لس آلاموس

بیزینس کمپ لس آلاموس چیست؟

لس آلاموس، جایی است که شما می‌توانید در مدت زمانی کوتاه رشدی نفسگیر را تجربه کنید. شما در یک مدت زمان مشخص در یک اتمسفر متمرکز و کاملاً متحد قرار می‌گیرید و خود را در کنار کسب و کارهای برتر می‌بینید. همین موضوع باعث می‌شود تا بتوانید پتانسیل ذهنی خود را آزاد کرده و دانسته‌های مفیدتان را به عرصه اجرا بیاورید. اما این تمام ماجرا نیست! حضور در کنار مدیران و کارآفرینان برتر باعث می‌شود که از هر یک از آنها درسی برای رشد کسب و کارتان بیاموزید.

علاوه بر آن سجاد صفایی به عنوان یک هکر رشد با سال‌ها تجربه در بازار، محمد صفی‌خانی که یکی از با تجربه‌ترین تولید کنندگان محتوا در ایران است و مریم زارع به عنوان یکی از بهترین بیزینس کوچ‌ها، در کنار شما هستند تا با نگاهی جدید کسب و کارتان را ببینید، به آن فکر کنید و دوباره مسیر رشد آن را ترسیم کنید. بیزینس کمپ سری لوس آلاموس یک مسیر جدید برای رشد کسب و کارتان پیش روی شما قرار می‌دهد؛ مسیری کوتاه‌تر، آسان‌تر و سریع‌تر برای رسیدن به موفقیت

لس آلاموس محمد صفی خانی

چه چیزی در بیزینس لوس آلاموس یاد می‌گیریم؟

·         ساخت جاذبه‌های رقابتی در بازار

·         بازارشناسی بر مبنای تقاضا و ترندهای اجتماعی

·         رسانه‌پروری و تعاملی‌سازی در ارتباطات بازاریابی

·         ایده‌های نو برای تقویت برند

·         روش، بینش، منش برای جهش‌های سازمان

·         تقویت برند شخصی برای برند کارفرمایی

·         برنامه‌های وفاداری مشتریان و طرح مشتریان از دست رفته

·         برنامه‌ها و تکنیک‌های ایونت مارکتینگ

·         ایجاد محصول برتر در بازار

·         مدل مدرن برای خلق امپراطوری بازار

سجاد صفایی مدرس بیزینس کمپ لس آلاموس کیست؟

سجاد صفایی بعد از ۱۰ سال سابقه مدیریت مجموعه بزرگ و موفق گوشی چی و تبدیل آن به یک برند معتبر در زمینه فروش موبایل لوازم جانبی و انواع لپ تاپ و ۱۴ سال سابقه حضور در موبایل منتظران و دیگر حوزه‌های مدیریتی، تصمیم گرفته تا آنچه را که در تمام این سال‌ها یاد گرفته در قالب کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی به مدیران کسب و کارهای نوپا آموزش دهد. ماحصل سال‌ها تلاش تمرین و مطالعه او را در بیزینس کمپ سری لس آلاموس شاهد هستیم.

او همواره معتقد است که یادگیری پایانی ندارد. به همین دلیل همیشه در حال شرکت در دوره‌های آموزشی و آپدیت اطلاعات خود در زمینه‌های مختلف از جمله مدیریت کسب و کار و تکنیک‌های رشد و توسعه آن است. به واقع می‌توان گفت سجاد صفایی هر آنچه را که در طی سال‌ها تمرین مطالعه و تلاش در بازارهای تجاری آموخته با فراغ بال و سخاوت تمام در بیزینس کمپ سری لس آلاموس در اختیار شما قرار می‌دهد. تا شما نیز بتوانید مسیری را که او با سختی و مشکلات فراوان طی کرده این بار با راحتی و سرعت بیشتری بپیمایید.

این بیزینس کمپ برای چه کسانی مناسب است؟

·         مدیران عامل شرکت ها

·         مدیران توسعه کسب و کار

·         معاونین و مدیران میانی شرکت ها

·         کارشناسان مالی و منابع انسانی

·         کارشناسان استراتژی

·         مشاورین کسب و کار

·         علاقمندان به حوزه توسعه و رشد کسب و کار

·         و هرکسی که می‌خواهد در کار خود، پیشرفت کند.

ویژگی‌های بیزینس کمپ سری لوس آلاموس

·         شبکه سازی با مدیران برتر و موفق

·         فرصت خلق ایده‌های تجاری جدید

·         ریکاوری سازمانی و فردی

·         بهره‌مندی از طوفان فکری

·         امکان ایده‌یابی و ایده پردازی

·         حضور در یک اکوسیستم اختصاصی و موفق

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *